reklama

Nenechajme sa buzerovať

To, že Vás buzerujú štátne orgány, na to som si už zvykol. Rôzne šikanovanie od výkazov pre zdravotné poisťovne ( ha je aj súkromná), zamlčovanie nedoplatkov sociálnou poisťovňou, stavebné povolenie až po pohon na vodičov. Ale to, že ma bude šikanovať súkromná a relatívne progresívna firma, i keď v poslednom čase trochu nadutá, ale predsa len doteraz mi vychádzala v porovnaní s konkurenciou najlepšie. Ide totiž o stelesnenie súkromosti, o firmu, ktorá by mala byť v čele hájenia záujmov klientov a ich slobôd.Ide o banku Tatrabanku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

V tejto banke som si otvoril firemný a aj súkromný účet v roku 1994 . Bolo to hneď po návšteve pána ( volal sa Uličný) a ešte jedného pána – Rakúšana v mojej jednomiestnostnej firmičke. Účet som založil, lebo mi bolo sympatické, že bude súkromná banka konkurovať štátnym, že dostanem modernejšie služby a že to bude proste lepšie.
Ja som podnikať prestal, ale manželka podniká ďalej. Máme dva účty.. A máme aj ďalšie dva produkty Tatrabanky. Počas posledných asi dvoch rokov som sledoval, ako sa začína zavádzať takzvaná čítačka, ktorú potrebujete na prácu s internet bankingom.
Je to taká malá kalkulačka, ale do peňaženky sa Vám nezmestí. Musíte do nej strčiť Vašu platobnú kartu, dať tam kód karty a potom dostanete ďalší kód . Ale to už ste museli zadať pre prístup do internet bankingu login a pasword. A potom teda keď zadáte logina password tak pýta ten kód z čitačky a ten pýta pin karty a potom Vám dá kód z čítačky, ktorý Vy dáte znova do internetu. Jednoduché nie ? Viem si predstaviť ako sa s tým pasuje moja mama. Ale Tatrabanke nezáleží na mojej , ani na Vašej mame, čoraz viac jej záleží len na tých najlepších, čo idú za ňou.
Ak teda som inteligenčne zvládol hru s pinmi, heslami a kódmi som dnu.
Predstavte si ale, že chcete urobiť hromadný príkaz !
Poviete si - no čo, veď to je firemná vec a my sme len ľudia. Najmi si účtovníčku
No, ale predsa len vydržte, vysvetlím Vám v čom je problém.
Vojdete vyššie opísaným , nezmysleným spôsobom do internetbankingu, potom zadáte do internet bankingu príkaz, respektíve príkazy. Potom vojdete do mini menu a potom sa cez mini menu musíte preklikať tri razy na titul HROMADNÝ PRÍKAZ. Potom pýta PIN, potom pýta SUMU, potom ÚČET PRÍJEMCU, kde musíte zadať všetky účty ( napríklad 10 ) a nesmiete sa pomýliť.
To všetko robíte do internet banikgu a potom znova do čítačky. Idiotskými malými gombičkami. Celý proces zadávania sa naťahuje na asi dva a pol násobok času, ktorý by ste potrebovali normálne. Je nepochopiteľné, že to nepracuje na princípe takom, že zadáte do internetu príkazy a potom teda vygenerujete jeden kód. Ale to som sa posunul , kde som sa nechcel. Pretože som presvedčený, že celý systém s čítačkou je úplný nezmysel a buzerácia klientov. Okrem týchto komplikácií, tú čítačku musíte všede vláčiť zo sebou. Mal som desiatky prípadov, keď som musel robiť prevody zo zahraničia. Čo keď stratíte platobnú kartu ? Neurobíte prevod ! úplne scestné!
Banka Vám povie, že jej záleží na Vašej bezpečnosti. Ale to je to isté, ako keby Vám vo vlaku povedali, že musíte na každej stanici vystúpiť, oni skontrolujú vlak a potom nastúpite a pôjdete ďalej. Kvôli bezpečnosti. A budete cestovať jeden a pol krát dlhšie. V tomto prípade jednoducho Tatra banka preniesla zodpovednosť za bezpečnosť na svojich klientov a nič navyše im za túto prácu neponúkla. Je mi jasné, že je to asi malichernosť a že sú aj horšie veci, ale mne to každodenne sťažuje život. Neviem či som sám, taký neschopák , ktorému to príšerne vadí, aj ten princíp buzerácie aj tie technické komplikácie, ale ak nie som , žiadajte aj Vy v Tatrabnake zakaždým, keď sa Vás tá slečne spýta, ako Vám môže pomôcť, žiadajte aby zrušili čítačky ! Alebo ešte môžem po dvadsiatich rokoch zrušiť účet v tejto banke. Môžete to urobiť aj Vy.
A ona sa raz obzrie a nikoho za sebou neuvidí.

Viliam Visokai

Viliam Visokai

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Viliam Visokai Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu